Електросамокат Yadea KS5 Pro - це не якийсь малопродуктивний електроскутер, який можна викинути через місяць. Найбільша китайська компанія з виробництва електричних скутерів подбала про те, щоб забезпечити йому високу продуктивність, функціональність і вартість. Я провів кілька тижнів, тестуючи електричний самокат KS5 Pro, а також спробував компактніший самокат KS3 від Yadea, і я, безумовно, рекомендую їх обидва.

Технічні характеристики електросамоката Yadea KS5 Pro:

  • Двигун: 700W-піковий задній втулковий двигун.
  • Максимальна швидкість: 35 км/год
  • Дальність: 60 км 
  • Акумулятор: 36V 15.6Ah
  • Вага: 20,2 кг
  • Максимальне навантаження: 100 кг
  • Рама: Алюміній
  • Підвіска: Передня амортизаційна вилка
  • Гальма: Переднє барабанне гальмо і заднє дискове гальмо, плюс заднє електронне гальмо
  • Колеса: 10-дюймові з суцільнолитими шинами
  • Додатково: РК-дисплей зі спідометром, світлодіодні фари і задні ліхтарі, додаток для смартфона, 3 швидкісних режими, водонепроникність IP54
  • Діапазон їзди

Електросамокат Yadea KS5 Pro - це великий хлопчик Yadea, але у компанії також є більш компактний KS5, який має трохи менший діапазон і меншу швидкість, а також ще більш компактний KS3, який також має нижчі характеристики. Детальніше про них наприкінці. На даний момент, KS5 Pro - це те, що вам потрібно, якщо ви хочете отримати найкращі характеристики.

Політ на скутері зі швидкістю 22 км на годину - це приблизно та швидкість, яка буде комфортна для більшості людей. Або, принаймні, більшість нормальних людей, які не катаються на швидкісних електроскутерах для розваги.

Я також вражений тим, що електросамокат Yadea помістила в скутер понад 550 Втч батареї. Це набагато більше, ніж у більшості електроскутерів початкового рівня, і означає, що ви отримаєте великий запас ходу від KS5 Pro. Вони заявляють про 37 миль, але я думаю, що 25 миль - це реальна цифра, коли ви їдете на максимальній швидкості.

Звичайно, коли ви перебуваєте в місті, вам часто доведеться їхати повільніше через швидкість руху або завантаженість велосипедної доріжки.
Мені дуже подобається освітлення скутера. Яскрава передня фара встановлена високо, щоб автомобілі могли її бачити, і задній ліхтар теж добре видно. Він також виконаний у формі логотипу Yadea, що є приємним штрихом.

Суцільнолиті шини розміром 10″ більші, ніж 6-8″, які ми часто бачимо на електроскутерах, що допомагає йому долати все - від тріщин на тротуарі до невеликих вибоїн - з меншим тремтінням щиколоток і зап'ясть. Це все одно не врятує вас від величезної вибоїни, але любителі щоденного катання на самокаті, найімовірніше, прекрасно розуміють, як важливо стежити за ними. Серйознішою проблемою є дрібні деталі, які ви можете не помітити. Дірка або тріщина в 1-2 дюйма може підкрастися непомітно, але на 10-дюймовій шині вона здається набагато меншою, ніж на 6-дюймовій.

Передня амортизаційна вилка працює добре, але вона не особливо високого класу. Але це, звісно, краще, ніж нічого, і вона справді матиме значення, коли ви опинитеся на цегляній доріжці або іншій поверхні з високою вібрацією. Пружинна вилка робить їзду набагато менш тряскою в таких умовах. Гальмування також швидке і чуйне, ви отримуєте комфорт від заднього механічного дискового гальма в поєднанні з переднім барабанним гальмом, плюс гальмування двигуном заднього колеса. Гальмування двигуном сильніше, ніж я очікував, і я часто ледве натискаю на важіль гальма, щоб увімкнути гальмування двигуном перед колодками, економлячи свої гальмівні колодки і троси для подальшого збільшення інтервалу технічного обслуговування.

Гальмування двигуном сильне з тієї ж причини, що і двигун. З двигуном потужністю 500 Вт у безперервному режимі і 700 Вт у піковому режимі ви зможете долати невеликі пагорби на більш високих швидкостях, ніж ті слабкі 200-350-ватні скутери.


Єдиним реальним недоліком є те, що самокат трохи важкуватий. Він прекрасно складається, але в складеному вигляді його доведеться нести з собою, вагою 45 фунтів. Але таке життя. Не можна просити потужний мотор і великий акумулятор, а потім скаржитися, що самокат занадто багато важить. Такі речі не дістаються безкоштовно; ціна вимірюється у фунтах.

Протестувавши електросамокати KS3 і KS5, я можу сказати, що мій досвід був вельми позитивним. Скутери бадьорі, добре зроблені і призначені для щоденного використання в якості легкого електричного транспортного засобу, на який покладаються справжні пасажири, а не просто ледачі недільні прогулянки.