Поради щодо зберігання
Пам'ятайте, що сильний мороз чи спека, пряме сонячне проміння, а також волога можуть прискорити процес старіння вашого транспорту та суттєво скоротити термін його експлуатації. Саме тому не варто залишати без потреби електросамокат усі приміщення на тривалий час. Ідеальні умови для нього,
коли ви не катаєтесь: прохолодне та сухе місце.

Деякі спеціальні операції слід проводити щонайменше раз на місяць:

  • Виконайте повну зарядку.
  • Увімкніть транспорт і прокотіться на ньому хоча б кілька метрів, кілька разів при цьому натискаючи на ручки гальм.
  • Якщо ваш транспорт оснащений підвіскою,
  • необхідно стати на самокат і своєю вагою розкачати платформу.
  • Тиск у шинах можна перевірити тактильно, а якщо з'явиться така необхідність, то накачати їх або провести ремонт колеса.
  • Особливості догляду за електросамокатом
  • Існує ряд важливих правил, дотримуючись яких, ви зможете дбати про свого залізного коня так,
  • як йому це потрібно. А він на подяку порадує вас справною роботою!

 

Правило 1. Навіть якщо пристрій вимкнено в даний момент, у жодному разі його не можна мити під напором води.

Правило 2. Рідина категорично не повинна потрапляти в будь-якій кількості в гніздо для заряджання. Це може призвести до виходу батареї з- через коротке замикання.

Правило 3. Якщо на металевих елементах ви помітили досить глибокі подряпини, варто замаскувати їх за допомогою спеціальної фарби для металу.

Правило 4. Для того щоб очистити корпус від невеликих плям, використовуйте звичайну чисту вологу і досить м'яку тканину.

Правило 5. Неприпустимо застосовувати: газ, спирт, бензин, а також інші корозійні розчини та хімічні розчинники. Вони легко призводять до пошкоджень корпусу та покриття, а в деяких випадках можуть пошкодити внутрішні елементи.

Правило 6. Перед тим, як приступити до очищення, перевірте, щоб гніздо підзарядки обов'язково було закрито гумовою кришкою, зарядний пристрій від'єднано, а сам самокат вимкнено.

 

Як продовжити термін служби батареї?

  • Повна розрядка акумулятора іноді призводить до повної несправності, тому варто уникати таких ситуацій.
  • Температура нижче -20°C та вище 50°C неприпустима для використання або зберігання пристрою. Іноді це може статися випадково,
  • якщо залишити акумулятор в автомобілі на сильній спеці – уникайте подібних ситуацій.
  • Хороша порада - використовувати будь-яку можливість для того, щоб зробити підзарядку батареї, тому що саме заряд від менш низької розрядки краще для збільшення терміну служби, якщо перерахувати підсумковий пробіг в км.
  • З іншого боку, заряд від занадто високої розрядки зменшить термін служби акумулятора.
  • Максимальні показники акумулятора здатний показати при його експлуатації при нормальних температурах. Слід зазначити, що за негативної температури «за бортом» продуктивність знижується,
  • а за нормалізації температури повітря показники знову відновлюються.